Əsas prioriteti abunəçilərinə yüksək müştəri məmnuniyyətini təmin etmək olan Smart TV Plus şirkəti fəaliyyət göstərdiyi bütün inzibati ərazi vahidləri daxilində abonentlərinin sorğu və təkliflərinin operativ cavablandırılması, narazılıqlarının aradan qaldırılması üçün mərkəzləşdirilmiş Texniki Dəstək xidməti təklif etməkdədir. Bu xidmət ixtisaslaşmış işçi heyəti sayəsində müştəri xidmətlərinə daxil olan bütün abunəçi müraciətlərinə ən qısa zamanda baxılması, müraciətin xarakterindən asılı olaraq telefon vasitəsilə və yaxud müştəri ünvanlarında optimal texniki xidmətlərin təklif edilməsi sayəsində həyata keçirilir.
Balans bitmişdir
Balans yeni artırılıb və kanallar görsətmir
Problemi Şirkətin Məlumat Mərkəzinə bildirmək
Kart Tünerə düzgün daxil edilməyib
Kartın üzərində olan ox işarəsi resiverə tərəf və ox işarəsi üst tərəfdə olacaq şəkildə daxil edilməlidir.
Antenanın səmtinin dəyişməsi
Ötürücü kabellərin zədələnməsi
Enerji təminatının söndürülməsi
Mərkəz ötürücüdə baş verən problemlər
Hava şəraitilə bağlı (İsti hava vəs.)
Resiverin arxa hissəsində yerləşən ON/OFF düyməsini yoxlamaq lazımdır - OFF vəziyyətindədirsə, onu ON-a doğru dəyişmək lazımdır.
Anten kabelinin Tünerə daxil olan hissəsi yoxlanılmaq, boşluq və ya çıxma hallarından yenidən bərkitmək.
Problemi Şirkətin Məlumat Mərkəzinə bildirmək.
Şərti giriş sistemi İlə bağlı problemdir.
Problemi Şirkətin Məlumat Mərkəzinə bildirmək.
Şərti giriş sistemi İlə bağlı problemdir
Problemi Şirkətin Məlumat Mərkəzinə bildirmək.
Müxtəlif səbəbələrdən qaynaqlanır
Problemi Şirkətin Məlumat Mərkəzinə bildirmək.
Error hər hansı kanal üzrəində mövcuddursa bu Kanal tamam yayından dayandırılıb deməkdir
Stansiyada Kanallarla bağlı işlər parılır (yeniləmə, əvəzləmə və s.)
Kanal yayım dayandırılma və Aparılan profilaktik işlər və s. hallar istisna, digər bütün hallarda kanallar tamamilə silinərək yenidən yığılır.