Qoşul

Smart TV Plus şirkətinin xidmətlərinə göstərdiyiniz marağa görə təşəkkürümüzü bildiririk. Müraciətiniz üçün formu tam doldurmanızı xahiş edirik.

Texniki dəstək

Texniki dəstək xidmətlərimiz

Əsas prioriteti abunəçilərinə yüksək müştəri məmnuniyyətini təmin etmək olan Smart TV Plus şirkəti fəaliyyət göstərdiyi bütün inzibati ərazi vahidləri daxilində abonentlərinin sorğu və təkliflərinin operativ cavablandırılması, narazılıqlarının aradan qaldırılması üçün mərkəzləşdirilmiş Texniki Dəstək xidməti təklif etməkdədir. Bu xidmət ixtisaslaşmış işçi heyəti sayəsində müştəri xidmətlərinə daxil olan bütün abunəçi müraciətlərinə ən qısa zamanda baxılması, müraciətin xarakterindən asılı olaraq telefon vasitəsilə və yaxud müştəri ünvanlarında optimal texniki xidmətlərin təklif edilməsi sayəsində həyata keçirilir.

Diqqət ediməli olan məqamlar

  • Cərəyanın vurma təhlükəsindən qorunmaq üçün müstəqil olaraq aparatın xarici örtük hissəsini açmaq, elektrik naqillərinin qoşulma - təmas yerlərinə toxunmaq qadağandır. Hər hansı bir texniki xidmət zərurəti olduğu halda isə mütləq Smart TV Plus şirkətinin Müştəri Xidmətlərinə məlumat vermək lazımdır.
  • Avadanlığın zədələnməsi, işləkliyinin qorunması və yararsız hala düşməsinin qarşısını almaq üçün xüsusi avadanlığın – qəbuledicinin ətrafında kənar əşyaların olmamasına diqqət edin.
  • Günəş şüalarının mənfi təsirindən xüsusi avadanlığı - qəbuledicini qoruyun, həmçinin istilik və elektrik mənbələrdən uzaq tutun.
  • Havanın sərbəst sirkulyasiya edə bilməsi üçün qəbuledicinin ventilyasiya (havalandırma) dəliyini bağlamayın.
  • Avadanlığın işlək halda olduğu zaman onda müşahidə etdiyiniz neqativ hallar zamanı qəbuledicini şəbəkədən ayırmaq və dərhal şirkət əməkdaşlarına məlumat vermək lazımdır.
  • Müxtəlif təbii və fors-major hallar zamanı (ildırım, elektrik yüklənməsi və s.) qəbulediciyə toxunmayın və mümkün qədər təhlükəsiz mövqedə dayanmağa çalışın.
  • Qəbuledici uzun bir müddət istifadə olunmayacağı təqdirdə onu cərəyandan ayrılmış şəkildə saxlayın.
  • Qəbuledicinin səthini təmizlədiyiniz zaman mütləq qəbuledicini cərəyandan ayırın.

Texniki Dəstək üçün Müraciət

Qısa yol

Səbəb

Balans bitmişdir
Balans yeni artırılıb və kanallar görsətmir

Aradan qaldırılma üsulları

Problemi Şirkətin Məlumat Mərkəzinə bildirmək

Səbəb

Kart Tünerə düzgün daxil edilməyib

Aradan qaldırılma üsulları

Kartın üzərində olan ox işarəsi resiverə tərəf və ox işarəsi üst tərəfdə olacaq şəkildə daxil edilməlidir.

Səbəb

Antenanın səmtinin dəyişməsi
Ötürücü kabellərin zədələnməsi

Enerji təminatının söndürülməsi

Mərkəz ötürücüdə baş verən problemlər
Hava şəraitilə bağlı (İsti hava vəs.)

Aradan qaldırılma üsulları

Resiverin arxa hissəsində yerləşən ON/OFF düyməsini yoxlamaq lazımdır - OFF vəziyyətindədirsə, onu ON-a doğru dəyişmək lazımdır.

Anten kabelinin Tünerə daxil olan hissəsi yoxlanılmaq, boşluq və ya çıxma hallarından yenidən bərkitmək.

Problemi Şirkətin Məlumat Mərkəzinə bildirmək.

Səbəb

Şərti giriş sistemi İlə bağlı problemdir.

Aradan qaldırılma üsulları

Problemi Şirkətin Məlumat Mərkəzinə bildirmək.

Səbəb

Şərti giriş sistemi İlə bağlı problemdir

Aradan qaldırılma üsulları

Problemi Şirkətin Məlumat Mərkəzinə bildirmək.

Səbəb

Müxtəlif səbəbələrdən qaynaqlanır

Aradan qaldırılma üsulları

Problemi Şirkətin Məlumat Mərkəzinə bildirmək.

Səbəb

Error hər hansı kanal üzrəində mövcuddursa bu Kanal tamam yayından dayandırılıb deməkdir

Stansiyada Kanallarla bağlı işlər parılır (yeniləmə, əvəzləmə və s.)

Aradan qaldırılma üsulları

Kanal yayım dayandırılma və Aparılan profilaktik işlər və s. hallar istisna, digər bütün hallarda kanallar tamamilə silinərək yenidən yığılır.